Ja må han leva!!

Efter frukosten i morse tyckte jag mig känna att spinningen igår hade gjort nytta. Gick upp till min garderob, öppnade dörren, tittade och funderade några sekunder, tog fram ett par av mina gamla jeans...olalala...jag fick på mig dom!!! Fick lägga mig på sängen för att få igen knappen, men skit i de!!

I övrigt har det varit en dag full av fika. Först kom Sandra och drack kaffe med mig, sen kom Therese förbi och hon ville också ha kaffe. Sen nu ikväll har det varit födelsedagskalas hos familjen Ottsjö/Nilsson, Putte fyller år idag...Hurra, Hurra, Hurra!!

Visste att det skulle komma två höggravida flickor till kalaset. Blandade känslor, men tanken på att inte gå dit för den sakens skull har faktiskt inte funnits. Jag ville träffa dom, dels som terapi för att bevisa för mig själv att jag inte är bitter över att andra är gravida, sen för att dom är himla snälla, roliga och trevliga flickor.

Jag blev inte bitter, men jag ljuger om jag säger att det inte sved i mitt hjärta. Missunnar inte nån annan att vara gravid och lycklig, absolut inte! Men jag saknar det jag inte fick så otroligt mycket!!!! Jag vill ju ha henne här!!!! Min fina Evelina, varför fick hon inte stanna hos oss???





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Jaana

Det är så sant det du skriver om att det inte inebär att man missunar andra människor något bara för att man själv har förlorat någon, är ledsen eller avundsjuk. Du är så stark Jossan som gick på kalaset och Eveline är garanterat stolt över dig. Hon har världens coolaste och bästa mamma.

Fint citat av Anna W i dagens inlägg.



Kram

2010-03-04 @ 19:24:24
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0