Snart fredag

Summera dagen kanske?!

Har varit en bra dag, bra fram tills ikväll. Eller den har varit bra ikväll också, men jag fick en släng av bitterhet i min kropp. Men har lovat mig själv att inte tänka på de fören jag vet hur det egentligen ligger till! Eller jag lovade inte mig själv de, ringde till Therese som fick mig att inse de. Kan inte tillåta mig själv att bli bitter över fnitter, jag är starkare än så!!

En sak som är väldigt bra däremot är att mamma kommer hem om mindre än en vecka! Åh va jag saknar min mamma!!

Nu är det snart dags att sova lite. Vem vet, kanske kommer till drömmarnas värld och får träffa Evelina i natt *Hoppas*

Natti natti!!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0