Söndag kväll

Söndag kväll och jag är trött i min kropp, har varit på 75min spinning...=) Känslorna höll sig lugna och det var mest kul och jävligt jobbigt. Varje gång jag går därifrån känns det lite lättare än förra gången och det gör mig lite lycklig, lycklig för att jag klarat de och för att jag vet att en dag kommer jag gå dit själv precis som förr.

I går när det var så underbart väder och allt kändes sådär lite lättare för en stund längtade jag efter att det skulle bli måndag. Längtade efter att få lyfta luren och ringa några samtal. Nu är det söndag och jag vet att måndag är det i morgon. I morgon kan jag ringa dom samtalen jag längade efter att ringa i går. Just nu tvekar jag, vet inte om jag vågar.

Men ska gå och sova nu och hoppas på att solen skiner lika mycket i morgon som den gjorde i går. Att viljan finns där och övervinner min rädsla.

Natti natti





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0