Torsdag

Det är nått som händer i min kropp jag kan inte riktigt sätta fingret på vad bara. Som en obehaglig klump i magen fast den är utspridd i hela kroppen. Har börjat drömma en del mardrömmar, inatt fick jag sova med ljuset tänt. Är så rädd att vakna en dag och vara tillbaks på botten igen. Vet att jag har människor runt mig som finns där ifall det skulle hända, men jag är ändå rädd!!

Har varit och fikat med Helena idag igen, hennes kaffe e gott och kökstolarna är så bekväma, trivs i hennes kök! Gick även en promenad runt centrum.

Sen har mamma varit här idag, hon ville komma och titta på korten vi fick på Evelina när vi var på återbesöket. Hennes ögon fylldes med tårar, att se mamma ledsen gör ont i mig! Min fina flicka är saknad av så många, jag hoppas så att hon vet de!

Fick lite presenter av mamma som hon köpt i USA, nu ska jag bara beställa mina kort. Sen är det dax för en Scrapbooking kväll. Hon berättade att hon köpt Wrangler jeans till Linus. Det var ju meningen att hon skulle köpa presenter till min bebis också!!! Varför fick jag inte ha henne hos mig?!?!

Tårarna rinner och livet känns så jävla orättvist just nu...!!



Presenterna ifrån mamma

 

 

 

// Mamma till världens finaste Ängel


Kommentarer
Postat av: Therese

Låt dom rinna...

Du är stark heeeela tiden o ibland tror jag man behöver ta en paus från det starka, vara ledsen en stund, släppa fram allt som gör så förbaskat ont, för att kunna ladda om!

2010-03-12 @ 07:51:02
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0