Spinning & melodifestival

Söndag idag, som vanligt finns en olustig känsla i min kropp. Jag gillar verkligen inte söndagar, söndag är ett bevis på att i morgon börjar vardagen. På vardagen kan man ringa till olika ställen som har stängt på helgen...åhh! Har inga samtal jag vet att jag måste ringa, så jag fattar egentligen inte varför den olustiga känslan finns där. Är nog vardagen i sig som är jobbig. Min vardag skulle inte se ut så här, jag skulle inte gråta mig till söms pga saknad. Skulle jag gråta skulle det vara av lycka eller av sömnbrist för att det fanns en liten som höll mig vaken.

Åhh...det är tufft just nu, är inte överens med mina känslor och hjärnspöken. Jag var inte beredd på det här. Visst att saknaden och förtvivlan blir större ibland och allt känns skit, man har bra och dåliga dagar. Men nu, det lixom smyger sig på mig...jag har ingen kontroll!


Har iaf varit och tränat spinning idag, så jag hoppas på en god natts sömn. Sen är det stora ämnet idag Melodifestivalen, tänkte lämna min åsikt: FEL LÅT VANN!! Tyckte Salem Al Fakir skulle ha vunnit!

Natti natti...




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0