Go morgon

Idag är det onsdag och jag har idag bestämt att ta ledigt ifrån mina "Måsten". Känns som att dagen igår gör att jag får vara ledig idag.

Efter mitt sjukhus besök igår åkte jag hem och åt lite frukost och kollade runt på datorn, hittade två böcker jag vill läsa. Kunde beställt dom men istället åkte jag ENSAM ner till biblioteket. Tyvärr fnns dom inte inne, men dom är beställda och kommer i början på nästa vecka.

När jag åkte ner till biblioteket skickade jag ett sms till Helena och frågade ifall hon ville fika med mig nån dag, fick svar att det ville hon gärna. Så när jag kom ut från biblioteket ringde jag till henne och frågade ifall hon var hemma, det var hon. Det var både skönt och väldigt kul att få träff hennne. Vi drack massa kaffe, åt kladdkakemuffins, gnällde på försäkringskssan och tjöta massa skit.

När jag åkte därifrån kändes det bra. Hela dagen hade varit bra. Hade satt mig i bilen själv, gjort massa saker själv utan att egentligen tänka på de. Jag gjorde de för att jag ville!

Sen att min mamma kom hem och att Therese ringde och var glad gjorde inte att dagen blev sämre. Hela dagen igår var bara SÅ BRA!!

Hur dagen blir idag vet jag inte än, men det känns som att det kan bli en bra dag!






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror det blir en bra dag!

2010-03-10 @ 11:45:01
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack!

Det kändes jätte bra att få träffa dig & prata!

Kram

2010-03-11 @ 16:04:14
Postat av: Therese

Längtar till våran scrapbookingkväll...??

2010-03-11 @ 21:18:15
URL: http://teezaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0