100521

Idag är det den 21:e, det är idag fyra månader sedan Evelina föddes. Fyra månader är inte jättelångtid men ändå känns det ibland som om det var längesedan allt hände.

Jag är så himla glad över att inte tiden stannade den 21:e januari som jag trodde att den skulle göra. Tänk när jag tittade mig i spegeln och inte kände igen mig själv, alla tårar hade gjort mig till någon annan. Jag vet att jag har en väldigt lång bit kvar att vandra på sorgen väg, men på fyra månader har jag i mina ögon kommit väldigt långt.




Jag älskar dig så otroligt mycket
min fina Evelina.

Det börjar bli sommar och varmt ute
nu, när det blir sommar får man
äta massa glass.
Men du måste komma ihåg
att borsta dina små tänder varje
kväll innan du ska gå och
sova.


Älskar dig

//Mamma




Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh...

2010-05-21 @ 21:46:21
URL: http://teezaa.blogg.se/
Postat av: Helena

Oj oj oj... Jag blir helt tårögd...

Önskar så att allt hade varit annorlunda för er <3!

Kram Helena

2010-05-21 @ 22:34:12
Postat av: Veronica

Jag som trodde att jag hade slut på tårar, men se där kom det några till...



Kram

2010-05-23 @ 23:25:49
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: ida

så himla fint skrivet. (gråter)

Tycker så synd om er, det ska inte få lova att finnas att barn dör .

Önskar att du hade fått de annolunda du är ju en underbar person.



kram

2010-06-06 @ 21:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0