Favorit Färg?

TURKOS!!


Jag gillar verkligen turkost och idag när jag såg på Halv Åtta Hos Mig insåg jag igen att det är så himla fint. Jag skulle vilja ha en sådan lampa som hon hade i mitt nya sovrum sedan när det är klart.

Tänk när vi träffade Svante och pratade om Evelinas begravning. Mamma frågade honom ifall vi kunde få ha en kista som var turkos, han sa att det gick att ordna, ingenting är omöjligt! Jag ville inte ha en turkos kista, turkos är min färg. Vilken färg som hade blivit Evelinas favorit kommer vi aldrig att få veta, men jag tror kanske rosa. Nej det räckte med att hon fick sin turkosa luvtröja.

Jag har mycket saker som är turkosa, men min favorit bland favoriterna är nog min turkosa luvtröja, mina kaffemuggar, min sockerskål, min sjal eller jag kan inte bestämma mig =)



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Turkost är grymt läcker, tänkte ha de i köket sen när de är klart.

Beklagar stort till din fina ängel..! Kram

2010-11-15 @ 21:22:08
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0