Halvspecial & Träfat

Här om dagen när jag pratade med Therese i telefonen konstaterade vi att vi höll på att laga samma mat, halvspecial stod på menyn både här och hos familjen Ottsjö/Nilsson.

Idag när jag pratade med henne berättade hon att hon varit på Jimmys handelsträdgård och köpt ett träfat. Innan hon hann berätta färdigt var jag tvungen att avbryta henne och be henne beskriva träfatet, då jag också varit på Jimmys och köpt ett träfat idag.

Christian säger att vi delar hjärna,
kanske har han rätt?!
=)


Träfatet jag köpte ska jag iallafall ha till min adventsljusstake som jag ska göra, har även köpt tags att knyta runt blockljus. Jag tror och hoppas att det kommer bli fint...jag längtar efter första advent!

 



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0