Ny vecka

Har varit och träffat min psykolog för sista gången idag. Eller sista ska jag väl inte säga, men vi bokade ingen ny tid utan jag ska höra av mig ifall jag vill träffa henne igen. Det känns bra, det känns som att jag kommit så pass lång att jag inte regelbundet behöver henne vid min sida.


Har jobbat idag, en lugn och ganska tråkig arbetsdag. Jag är glad att jag fick ha kvar mitt jobb, men jag är samtidigt ledsen över att vissa andra inte fick vara kvar...jag saknar dem!! Hoppas det snart vänder, så att mina kompanjoner kommer tillbaka.

Måndag och ny vecka idag, vad veckan har att erbjuda vet jag inte riktigt. Kanske börja tapetsera nya sovrummet, kanske träna ett pass eller två, kanske pysselkväll och göra färdigt Evelinas album. Vi får se vad som händer...





// mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0