Deg på jäsning

Håller på attt göra piroger, degen är på jäsning och jag syselsätter mig med att uppdatera bloggen så länge. Jag gillar egentligen inte baka saker där det ingår jäsning, hinner tröttna på att baka på 40min. Men men, piroger vill jag ha så det är bara att bita i det sura.


När jag kom hem idag hade jag fått post, ett brev som jag blev väldigt glad över och ett paket med massa kort från graviditeten och stunderna tillsammans med Evelina. Redan innan jag visste att det var just Evelina som bodde där inne började jag göra ett album, magbilder vecka för vecka, första inköpen osv, men jag hann aldrig göra klart det. Jag har länge velat göra klart det, men det har aldrig blivit mer än en tanke.

Nu har jag fått korten jag beställt, jag har albumet och allt jag vill ha i. Nu är det en bra dag och lite hjälp med fantasin jag behöver så ska jag göra färdigt hennes album.

Jag har accepterat att jag aldrig kommer att få ha henne hos mig. Men att titta på korten och se att det inte kommer fortsätta gör ont. Kistan med de fina rosa blommorna kommer alltid att vara det sista...






// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också gjort en minnes bok. Fyller på med lite nya bilder från graven ibland. Hade ju önskat att man fick sätta in andra bilder... Kram

2010-10-20 @ 21:48:48
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0