Borde egentligen sova nu...

Trött och borde egentligen sova, jag ska bara...

Första arbetsdagen för denna veckan är gjord, bara fyra dagar kvar tills helg. Har idag efter jobbet varit och träffat min psykolog, vi pratade mycket om jobb och framtid. Fick frågan om vad jag har för tankar om mitt jobb.

Är väldigt glad att jag har mitt jobb, trivs bra och det är bra folk jag jobbar tillsammans med, men det finns ju något  jag hellre hade gjort än att jobba. Livet blev inte som det var tänkt, så jag är väldigt glad att jag har ett jobb att gå till. Sen att jag ser det lite som ett tidsfördriv tills den dagen jag ska bli mamma igen kan jag inte sticka under stolen med. För visst kommer Evelina få bli storasyster en dag?!


Allt skulle vara så annorlunda...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch sådana tankar kan verkligen mala sönder en. Tänk om, tänk om, tänk om. Varför blev det så här? Det var inte vad jag hade tänkt.. Man blir lätt bitter. Skönt att du kan prata av dig med ett proffs. Det borde nog alla göra ibland.



Kram

2010-09-20 @ 22:50:08
URL: http://liftwaffe-jossan.blogspot.com
Postat av: Veronica

Klart att Evelina kommer bli storasyster. Precis som jag hoppas att vår Astrid kommer få bli... Kram

2010-09-21 @ 19:32:08
URL: http://veronicaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0