KranioSakral besök

Vi pratade lite först, jag ställde lite frågor och berättade hur det kändes efter förra gången. Fick sedan lägga mig ner på britsen, hon satte på avslappningsmusik och lade sina händer på mitt huvud.

Jag är verkligen facinerad över att hon med sina händer och små, små rörelser får min kropp att bli helt avslappnad. Efter bara några sekunder var det som om nån hade slått mig med något hårt i huvudet, det är omöjligt att hålla ögonen öppna. Det är en känsla som är svår att beskriva. Men samtidigt som man känner att hela kroppen är avslappnad är det så fruktansvärt mycket som händer, som om nått strömmar runt i kroppen. När hon är färdig är man så trött, det känns som om jag suttit och lättat mitt hjärta om mina bekymmer och tankar utan att ha sagt ett enda ord.

Denna gången fick jag inte trycket över bröstet, vilket var skönt. Hon sa att kaoset som fanns förra gången inte är lika stort längre. Det finns ett kaos men inte som då. Jag vet ju det, jag känner det, koas finns men inte som då...





// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0