Söndag och lite sjuk...

Jag tror jag börjar att bli sjuk, ont i halsen, ont i mina ögon, trött, munsårspirr i mina läppar. Jag vill inte, jag hatar att vara sjuk. Ska kurera mig i min soffa tillsammans med en kopp te och en bra film!


En känsla:

För några veckor sedan höll mina
hjärnspöken på att göra mig knäpp.
De flyttade in i min hjärna och
bara malde HELA TIDEN.

Jag bestämde mig då för att be
om hjälp.
Jag har nu gjort det och känslan
av att det inte hela tiden mal är
underbar.

Känslan av att göra något utan att mina
tankar hela tiden faller tillbaka på det som gör
så ont är skön.

Jag är glad över att jag bestämde
mig för att jag måste svara
- Jag behöver hjälp!
på frågan
- Hur mår du?




// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för att du ska slippa bli sjuk =)! Tack för vår pratstund i fredags. Känns skönt att vi kan prata om allt.

Kramar Helena

2010-09-12 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0