Fredag

Inte riktigt samma fredagskänsla som när man jobbar,
men det är ändå skönt att det är fredag!



Har varit och tränat idag, ett morgonpass Bodypump. Åh va skönt det var att träna på morgonen, betydligt mer energi i kroppen än på eftermiddagen efter en lång arbetsdag. Har många gånger tänkt att jag kanske skulle sluta träna, men så länge det fungerar och känns bra är det väldigt svårt att låta bli!

Efter träningen åkte jag hem till Therese och åt frukost, trevligt med annat frukostsällskap än Nyhetsmorgon =)


Det finns många saker som skiljer denna graviditeten från graviditeten med Evelina. Men något som är precis samma är min luktkänslighet när det kommer till sköljmedel. Jag vet inte riktigt hur många olika sorter jag har förbrukat hittills, men jag vet att Christian har sköljmedel till sina arbetskläder ett bra tag framöver =)

Så här tjock är jag idag...♥

 

 

// Änglaflikkan


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Jag var likadan med sköljmedel! Det jag tyckte luktade gott ena veckan, kräktes jag av nästa.

Tycker du ska fortsätta träna så länge det känns bra. Är riktigt avis på de som kan träna, jag fick lägga av redan i början av graviditeten med Lucas och sedan dess har jag varit hänvisad till promenader i låååångsam takt. Har alltså inte tränat ordentligt på ca 20 månader... Har väldans abstinens nu men får nog ta det lugnt ett bra tag till pga ryggen...

Vilken fin mage förresten! :-)



Kramar

2011-04-01 @ 18:17:03
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/
Postat av: Ida Eriksson



Jag är också avis att du tränar, jag tränade i början med Astrid men la av när jag fick blödning, sen har jag inte börjat. Ett pump pass saknar jag verkligen.!!



Vilken fin mage du har!!



KRAM

2011-04-01 @ 22:41:19
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Marjo

Fortsätt att träna så länge du klarar av det. Vilken fin mage du har, inte långt kvar nu. Luktsinnet blir annorlunda när man är gravid kan jag hålla med om. Ha en bra havandeskapsledighet. Kram

2011-04-01 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0