Coreboll

Har varit och tränat!

Nya höstschemat började på gymmet i måndags, mycket samma men också lite nytt. Ett av de nya passen hette Coreboll och detta har jag testat idag.

Samtidigt som man skulle dra in magen skulle man spänna rumpan för att sedan liggandes på mage över en pilatesboll rulla fram och tillbaka och lyfta ett ben eller göra armhävningar och som pricket över i... hålla balansen!

Kommer nog kanske inte ha träningsvärk i morgon då det var lite svårt. Men skrattat har jag gjort i massor =)




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Tea

Låter svårt men som bra träning. Om inte annat kanske du har träningsvärk från skrattandet ;)

2011-08-31 @ 07:35:37
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Maria

Har läst din blogg o tårarna bara rinner!!

Dina barn verkar vara så himla fina! Du också! ;)

Jag hittade aldrig i nåt inlägg vad det var som hände med lilla Evelina?! Du kanske aldrig skrivit om det och det är helt ok, undrar bara om jag missade nåt..

Ha en fin dag!

2011-08-31 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0