Mellandag

Julen är över och jag funderar starkt på att plocka bort mina tomtar...?!?


Vi har haft en bra jul!!
Massa god mat, glögg i massor och tomten har vi träffat både här och där
(måste ha varit hur snäll som helst iår)



Har varit inne på Torp idag och kollat in mellandagsrean.
Inget större att ha och några reafynd gjorde jag inte.
Däremot fyndade jag några saker som inte var på rea...


Randig Onepiece ifrån HM,



Nu ska vi strax äta, sedan ska jag iväg och träna.
Träna kan verkligen behövas efter en helg som denna =)


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Tea

Det är mysigt att ta fram julsakerna men minst lika skönt att bli av med dom sen...

2011-12-28 @ 19:49:28
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Ida Eriksson Esso

ÅÅ vad fin han är er son!!

2011-12-29 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0