Besök hos barnmorskan

Blodtryck: Lågt
Socker: Högt
Vikt: +6kg från inskrivningen
Blodvärde: Bra (leverpastej macka is the shit)

Har varit hos barnmorskan idag, det är något magiskt att få höra det lilla hjärtat. Även om jag känner hur det rör på sig där inne är det något alldeles speciellt att få höra och på ultraljuden se det lilla hjärtat slå.

Alltid efter jag varit hos barnmorskan tänker jag ganska mycket, så även denna gången. Känslan jag har i kroppen är en bra känsla, jag tror på riktigt att det kommer att gå bra denna gången och att vår bebis kommer att få följa med oss hem. Men på samma gång är jag VÄLDIGT medveten om vad som kan hända och ibland kommer mina hjärnspöken och hälsar på. Men som min barnmorska sa idag - Josefin det hade varit konstigt ifall du inte tänkte så ibland efter det ni gått igenom.




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Essa

ÅÅ en bild, vilken go mage, jätte fin är du!!

KRAM

2011-02-15 @ 21:42:47
Postat av: Therese

Tjockis :))

Bebis ska med hem!! Tänk som jag ska lukta på bebis

Åh jag längtar som fasen!

2011-02-16 @ 08:14:11
Postat av: Jaana

Du ser så fin ut, det strålar om dig! Jag säger som Therese, bebisen ska med hem! När du är ute och går med barnvagnen så viker du väl av nere hos mig på en fika?

2011-02-17 @ 09:00:37
URL: http://empobabe.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tack va snälla ni e =)



Jaana det är klart att jag tittar in på fika =)

2011-02-17 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0