Snö, snö, snö

Här har det snöat hela dagen, visst längtar jag efter våren men det gör mig faktiskt inte så mycket att det snöar. Trots att julen är över och det nya året har börjat tycker jag det är mysigt när det snöar. Man kan antigen gå ut och göra snöänglar, eller vara inne i värmen och dricka varm choklad och äta ostmackor.

Onsdag idag och de har än sålänge inte ringt ifrån jobbet, skönt med lite bonusledigt. Visst är det lite tjötigt att inte veta på morgonen när man vaknar ifall de ringer eller inte. Men att hela tiden vara anträffbar och inte kunna åka för långt hemifån gör att man får gjort väldigt mycket hemma. Dock är ännu inte min tvättkorg tom, som jag sagt tidigare tror jag fortfarande att den är bottenlös...

I morgon är det iaf röddag vilken innebär sovmorgon, ska bli skönt att slippa ställa klockan och sova tills jag vaknar!



Tack för era kommentarer till Nyårsafton:s inlägget, det värmer mitt hjärta!


// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Tänkte bara lämna ett litet spår,

hittat din blogg och börjat läsa den lite då och då.

Lycka till med allt och hoppas detta året blir ett bra år för dig=)

2011-01-05 @ 19:07:25
URL: http://angelofdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0