Städa, städa varje fredag....

När jag var och handlade igår hade de alldeles jättefina tulpaner i affären. Tänkte jag skulle köpt en bukett, men bestämde mig för att först städa sen köpa tulpaner. Så idag efter jobbet har jag roat mig med att städa, så imorgon innan jag åker hem blir det en sväng till affären och inhandla årets första tulpaner!

Tror ni precis som jag att våren kommer lite fortare med tulpaner i huset?! =)

Har jobbat idag, det känns i min kropp att det var några veckor sedan klockan ringde 05:20 på morgonen. Men det är skönt att vara tillbaka i vardagen och just nu trivs jag väldigt bra på mitt jobb.



// Mamma till världens finaste Ängel

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hemma hos oss står en bukett tulpaner! :-)

2011-01-13 @ 10:35:06
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0