God morgon

När jag möts av ett stort leende när jag tittar ner i spjälsängen på morgonen
spelar det ingen roll hur tidigt det är ♥


I veckan var vi på Torp en sväng. Hittade då ett par jättefina shorts till Vincent men naturligvis fanns inte rätt storlek. Kollade på nätet när vi kom hem ifall de gick att beställa, kappahl har ingen online shop. Jag ville ju verkligen ha dom, lite jobbigt att behöva intala mig själv att de inte är så fina som jag tyckte =)


Söndag idag och Christian ska åka och jobba i några veckor i eftermiddag. Även om jag inte är ensam kommer det bli lite tomt, tre veckor är lång tid. Hoppas jobbet blir färdigt tidigare, men det är bättre för min egna skull att jag ställer in mig på tre.


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej!



Kolla på strossel.se dom har jätte fina babykläder. Har köpt en del till Tilde där.



Lycka till

//Maggan

2011-07-10 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0