Varmt

Har varit en varm dag här hos oss, väldigt varm! Har haft både ytterdörren och altandörren öppna större delen av dagen ihopp om lite tvärdrag, men ack!

Lite skönt att det äntligen blev kväll och lite svalare!



Hittade min kalender idag som jag hade när jag var gravid med Evelina och även några veckor efteråt. Det gjorde lite ont att läsa om alla besök hos läkare, återbesök på förlossningen, psykologen för att inte tala om alla samtal.

Jag började ju blogga några veckor efter det att Evelina föddes död och några gånger har jag funderat på att läsa min blogg ifrån början. Men inte just nu, jag vill inte just nu, jag vågar inte just nu...






// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0