Ingen sommar idag inte!

Idag är det då minsann ingen sommar, regnet öser ner och det är alldeles jättegrått och tråkigt ute.


Har skickat in papprena till skattekontoret om namnändring idag, Vincent i förnamn och precis som storasyster kommer han att få pappas efternamn. Vincent har Christian haft som pojknamn väldigt länge, jag var mer fundersam och kom med andra alternativ. Men väl ute blev det en Vincent iallafall.


Just nu ligger bebis och sover i babysittern och jag skulle väl egentligen passa på att göra något vettigt, men det är lite skönt att bara få sitta här och bara vara en stund. I eftermiddag ska vi åka hem till mamma och gå igenom mina gamla saker, se om det finns nått att spara och hur mycket det finns att slänga. Här om dagen när mamma kom hit hade hon med sig två lådor med gamla brev, dagböcker och mina vänner böcker... Många skratt blev det och funderingar som...

Va fan pysslade vi med i mellanstadiet?! =)



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hånglade med pojkar under trappen. ;)

2011-06-17 @ 17:25:17
URL: http://Jossangrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0