Jag vill ha post!!

Varje dag när jag kommer hem och kollar igenom posten hoppas jag på brev ifrån Försäkringskassan, ett brev där det står om min havandeskapspenning blivit biviljad eller inte. Det är några veckor kvar att jobba om jag får den beviljad, men det hade varit skönt att veta!!

Kanske i morgon?!



Jag kommer föralltid bära med mig en saknad,
en saknad efter min bebis som inte fick följa med oss hem.
Det gör inte lika ont som för ett år sedan, men ont gör det!
Mina tårar rinner idag...
Jag önskar så att jag fick ha henne här hos mig, krama henne,
höra henne säga mamma och få se hennes första steg.


Jag saknar min lilla flicka!!







// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller tummarna för att du får svar imorgon! Skönt för dig =), men jag kommer att sakna dig på jobbet...

Tänker på er...

Kram

2011-03-03 @ 20:01:49
Postat av: Ida Eriksson

Hej ,har du fått någon post än, tänker på dig och hoppas så att du får det beviljat!!

Kram

2011-03-04 @ 09:19:19
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0