Lördag

Har suttit och kollat runt på nätet efter köksbord.
Jag skulle vilja ha ett nytt, lite mindre bord.
Tanken är att vi ska byta kök och tapetsera om i köket (hoppas på inom snar framtid)
och då skulle jag så himla gärna vilja ha ett nytt litet mindre bord.


Lördag och vi har precis ätit lite mat, det var gott!
Har haft en "bara vilja vara hemma dag" idag, skönt att känna så ibland.
Marie, Therese och Julia har varit här och fikat,
har försökt få ordning på våran skrivare så att jag kan skriva ut lite bilder, dock utan resultat
och ikväll blir det nog som hos så många andra,
Melodifestivalen.


Så här tjock är jag idag =)







// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Mysigt med en hemmadag, det behövs faktiskt också!

Vad fin du är!!

Kram

2011-03-12 @ 20:38:23
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: emma

kikar in i din blogg skrev i tråden på FL.

Beklagar sorgen. Kram

2011-03-13 @ 09:25:41
URL: http://familjenperssonss.blogg.se/
Postat av: Katja

Hejsan :O) Tack för din kommentar!

Hoppas du hittar ett litet nättare köksbord :O)

Jättefin mage!

Lycka till med allt!

2011-03-13 @ 10:14:07
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är jätte fin med lilla magen =)!!! Jag har ett litet köksbord?! Om du vill får du gärna komma & fika & ta en titt! Kram Helena

2011-03-13 @ 11:42:45
Postat av: Anna B

Så underbart fin du e :-) Kram till dig!!

2011-03-13 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0