Lycklig

Våran bebis har det bra där inne i magen!
Alldeles lagom tjock och full i bus

Det finns något som vid varje ultraljud får mina tårar att rinna, så även idag.
Det lilla, lilla hjärtat som slår...
Det är helt magiskt

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

I morgon kanske det blir frukost framför Nyhetsmorgon igen...
Min Teamleader ringde idag och berättade att företaget jag är och jobbar på
har skickat hem all bemanningspersonal idag.

Jag tycker om att jobba, mitt jobb betyder väldigt mycket för mig.
Men just nu gör det faktiskt inget om det inte skulle bli jobb på några dagar.

Vi får se vad som händer.
Just nu är det tillgänglig mellan 6-8 i morgon bitti som gäller.
Kanske ringer telefonen, kanske inte?!




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Så härligt att er lilla bebis har det bra i magen. Kram

2011-03-30 @ 09:21:51
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/
Postat av: Ida Eriksson

Låter super att bebis mår bra, alltid lika glad då man får reda på det. Skönt också med lite lediga dagar kan jag tro, det står väl inte på för det är dags för havandeskapspenning? KRAM

2011-03-30 @ 17:16:04
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0