Onsdag

Känslan i min kropp...
Lycklig!

Har varit helt underbart med en ledig dag, hade lätt kunnat tänka mig ledigt även i morgon, men i morgon ringer klockan 04:50 och det är dags för jobb igen.

Fick en fråga i en kommentar om vad jag jobbar med. Jag är en industriråtta som just nu jobbar på ett företag som är underlevrantör till Saab. På min avdelning görs dörrpanelen till Saab 9-3 och 9-5 och min arbetsuppgift är slutkontroll av dörrpanelerna.

Har varit hos barnmorskan idag
Blodtryck: Lågt
Socker: BRA!!
Vikt: +7kg från inskrivningen
Blodvärde: Bra

Jag är allltid nervös när jag kommer till barnmorskan och blodsockret ska tas, har de flesta gångerna legat högt. Men idag, äntligen var mina värden bra!! Det är jobbigt att tänka på vad man äter, men när jag idag fick till mig ett värde som var bra är det helt klart värt det!

Har förutom besöket hos barnmorskan hunnit med ett besök på skattekontoret i Halden tillsammans med Christian, bakat en banankaka och tränat ett pass Bodypump!


Det har varit en bra dag idag och i min kropp idag är jag lycklig!!


Denna har spelats några gånger idag...Gött bra =)


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Tack nu vet jag, hihi. Vad du är duktig som håller igång och tränar. Det hade varit hur skönt som helst att kunna träna men nej det får bli sen. Saknar dock ett bra Body Pump pass!!

Kram

2011-03-09 @ 21:47:58
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0