Att vara mamma?!

Hur kommer det vara att vara mamma till en levande bebis?

Har tänkt på det ganska mycket det senaste, hur kommer det att kännas att bli mamma till en levande bebis? Hur kommer jag hanterna sorgen efter Evelina när jag svart på vitt kommer få veta vad det var vi inte fick den gången? Jag vet att jag inte kommer falla till botten, men att saknaden efter Evelina kommer göra extra ont, det tror jag.

Jag vet att det inte är någon ide att spekulera i hur det kommer att bli, man kan inte veta det i förväg... Men tankarna finns där och jag har svårt att låta bli att fundera...



Vaknade jättetidigt idag och efter en timmes försök att somna om gav jag upp.
Frukost och Nyhetsmorgon får det bli istället!



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: !!

Evelina finns med er varje dag och när lillebror/syster kommer så kommer du att se att Evelina är med er!

2011-05-30 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0