CTG

Har varit på ultraljud och kontroll på sjukhuset idag, allt såg bra ut och Liten verkar trivas bra där inne.

Fick förutom ultraljud göra ctg idag. Förra gången jag gjorde ctg var när vi kom in till förlossningen dagen då Evelina föddes, ett ctg där barnmorskan inte hittade några hjärtljud. Det var med mycket känslor och tankar jag satte mig i stolen och lät barnmorskan sätta plattorna på min mage. Även om jag sekunder innan kände att bebisen rörde på sig fanns ändå rädslan där...

Den försvann som tur var snabbt och sedan satt jag där och bara lyssnade på det lilla hjärtat som slog alldeles perfekt ♥



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Nu är det nära, spännande! Jag ser så fram emot att få läsa ett inlägg om att bebis kommit! :-)

Kram

2011-05-24 @ 14:33:31
URL: http://ann-louise-angel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0