Fredag morgon

Havregrunsgröt med kanel och färska jordgubbar...
En bra start på dagen!!


Fredagen är här och det är idag 1 vecka kvar tills Christian kommer hem och 20 dagar kvar tills Liten är beräknad. 20 dagar... det går fort nu, lite för fort kan jag tycka. Jag har nog inte riktigt fattat att graviditeten börjar närma sig sitt slut, jag trivs ganska bra med att vara gravid. Men det är faktiskt mindre än 1 månad kvar tills jag har min bebis i min famn!!

Hur jag än vänder och vrider på det, hur jag än tänker och vad jag än gör känns det väldigt långt borta... En bebis i min famn?!



//Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Lina (Tezas svägerska)

Hejhej, ville bara säga att jag är inne och tjuvläser din blogg då och då, nu när det snart är bebisdags. Idag har jag 67 dagar kvar till BF, det har gått galet fort tycker jag. Vi får ta en bebisträff på Foss-Liane när de små liven tittat ut. :)

2011-05-13 @ 09:22:35
Postat av: Ida Eriksson

Ja det är det där med tiden som vi me tycker är svår, vår bebis lär ju komma tidigare som det ser ut nu, så det känns konstigt att om en månad då har man bebis i famnen. Nu hoppas jag att sambon hinner hem innan liten tänkt titta ut.



KRAM

2011-05-13 @ 17:01:27
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Jossan

Lina: Bebis träff på Foss-Liane är ett måste =)

2011-05-14 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0