Underbart väder!!

Ett tag funderade jag på att inte ansöka om havandeskapspenning, gjorde inte det förra gången och det gick ju bra. Men är idag väldigt glad att jag gjorde det och ännu gladare är jag över att den blev beviljad, det passar mig perfekt att inte ha några måsten just nu...


Solen skiner och det är helt underbart väder ute, jag verkligen älskar solen.
Det som är jobbigt blir lite lättare,
allt blir lite lättare när det är fint väder ute!!




Var på gymmet igår och tränade bodypump, sista träningen denna graviditeten. Hade nästan bestämt mig för det innan jag kom dit, när sedan instruktören berättade att hon fick åka in till förlossningen på kvällen när hon tränat i slutet på sin graviditet bestämde jag mig helt =)

Har ju lovat mig själv och andra att jag denna gången ska ha tvättat bebiskläderna innan vi kommer hem ifrån BB, har inte gjort det än. Men jag tänkte att nu är jag inte tränar på kvällarna kanske jag kan få tid till det?! (Att det ska vara så jobbigt att få in dom små, söta kläderna i tvättmaskinen??!!)


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

Vad duktig du varit som hållit igång med träningen, och du nu är du värd lata dagar!!



Här är det samma bekymmer att de små söta kläderna inte kommer in i tvättmasiken.



KRAM

2011-05-09 @ 18:53:26
URL: http://anglamammastankar.blogspot.se
Postat av: Helena

Åh era gottegrisar...

Vad lyxigt du & liten har det, men det är ni värda!!

Kramar

2011-05-09 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0