Måndag

När Christian jobbar tycker jag bättre om vardagarna än helgerna...
Så mig gör det absolut ingenting att det är måndag idag!



Jag har träningsvärk i min kropp, träningsvärk efter gårdagens Badypump pass. Jag tycker om att träna och jag är väldigt glad att jag har människor runt mig som gärna passar Vincent så att jag kan träna även då Christian jobbar. Men mest av allt tycker jag nog om när vågen visar minus och när man märker att täningen ger resultat.

Har ju ett mål när det kommer till vikten, inskrivningsvikten jag hade när jag blev gravid med Evelina. Än är jag inte där men jag har däremot passerat inskrivningsvikten med Vincent! *High five*




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0