Fönster och spargris

Jag trodde det var i morgon Christian skulle komma hem...
Nu får jag vänta en dag till, onsdag morgon kommer han hem!



Tänkte jag skulle vara lite duktig förut och tvätta mina fönster (jag hatar att tvätta fönster), tänkte även att jag skulle göra det lite snabbt och enkelt med hjälp av fönsterskrapan (hatar även den). Jo renare blev det ju, men bra kan jag väl inte riktigt påstå. Får nog bli att tvätta dom igen, fast då på det gamla hederliga sättet... tidningspapper!

Förutom mitt försök till renare fönster har vi varit ute på långpromenad idag, stannade till i smyckesaffären och tittade lite. Hittade en spargris jag ska köpa till Vincent för spargrispengarna han fick i doppresent och kanske att jag hittade en julklapp, har inte riktigt bestämt mig ännu.







// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0