Buzzador

Har kommit med i en Buzzadorkampanj!
Det jag ska ska få testa är produkter ifrån Natusan:


Natusan® bedtime bath, 250 ml
Mild, flytande barntvål med den lugnande doften NaturalCalm® för skonsam rengöring av bebisens kropp och hår.
Tvålen passar bra till godnattstunden eftersom den förstärker känslan av ro. Produkten är märkt med symbolen No More Tears®. Det innebär att tvålen är lika mild mot ögonen som vanligt vatten.


Natusan® bedtime baby oil, 200 ml
Oljan skyddar och återfuktar bebisens mjuka hud och innehåller den lugnande doften NaturalCalm®. Smörj in din bebis för att återfukta huden direkt efter badet eller när huden känns torr. Oljan är också perfekt för bebismassage innan sängdags.



Är du också intresserad av att bli en Buzzador och ha chansen att få vara med att testa nya saker,
klicka på länken nedan:


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är kindlycke):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=kindlycke

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=kindlycke&lang=SE




// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson

ååå jag vill också... kommer aldrig med!!

2011-10-25 @ 20:02:37
Postat av: Veronica

jag kom oxå med!!!

vi har testat det idag!

ska hålla utkik här o se vad du tycker!



// Veronica

2011-10-26 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0