Söndag

Vi är nu tillbaka på vandrarhemmet efter ett par timmar på Ikea (har nog aldrig sett så mycket människor på Ikea som idag) Köpte nya kuddar, handdukar, leksakskorg och naturligvis värmeljus!

Christian har slutat jobba så även han borde komma snart.

När familjen är samlad ska vi åka och äta någonstanns innan det är dags för mig och Vincent att åka hem igen.

Borta bra, men hemma bästa!


Lillasyster ringde förut och frågade ifall jag skulle träna idag.
Hon sa att om jag skulle det kunde hon passa Vincent.

Behövs ju inte idag då jag inte ska träna,
men tycker det var gulligt att hon frågade!

Jag har världens bästa Lillasyster ♥



// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: Tea

Det är svårt att komma ut från ikea utan värmeljus!



Sv:

Tack för tummarna. Jag hoppas att Miraklet och vagnen ska bli bästisar ;)

2011-10-09 @ 21:15:51
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0