Söndag 120219

En söndag full av städning, möblering och träning!


Solen har varit framme idag. Har haft öppet fönster och vädrat och städat bort allt damm som kommer fram när solen kommer fram. Jag tycker verkligen det är underbart med sol och jag längtar verkligen efter den första koppen kaffe ute på altanen!

Har även möblerat om i Vincents rum och jag tror faktiskt att jag tillslut blev nöjd (iallafall för stunden). Ska se om det hinns med att åka in till stan och kolla på tapet till hans fondvägg någon dag, i morgon ska jag iallafall till mamma och sy gardiner.


Nu blir det snart träning, Bodypump. Ska bli riktigt roligt då det var några veckor sedan, sedan att det ätits på tok för mycket godis, tårtor och skruvar i helgen gör det ännu lite roligare...SKÄRPNING!!




// Änglaflikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0