En bra dag!! =)

Idag är en bra dag, en dag att lyxa till lite extra!
Jag är fan grym!!

Vägde mig i morse och vågen berättade för mig att mina graviditetskilon nu är BORTA!
Sedan i julas har jag gått ner 10kg!!

Jag har ätit precis som vanligt, förutom några små förändringar.
Försökt att inte fika på veckorna, vatten till maten, bytat ut "vanligt" bröd till knäckebröd och sedan har jag tränat 2-3 gånger i veckan.

Jag är stolt över mig själv och efter babysimmet idag ska jag stanna på Torp och köpa ett par nya jeans =)


Idag är en bra dag!!


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Duktig du är. Grattis!

2012-03-30 @ 11:06:28
URL: http://mammatea.se
Postat av: Sofie

Jäklar vad grym du är!! Bra jobbat!

2012-04-01 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0