Sommartid

Sommartid idag, ni har väl inte glömt att flytta fram klockan?!

Jag flyttade fram klockan igår och i morse när jag vaknade utav att Vincent ropade ifrån sitt rum, var min klocka 08:05. Gick ner och satte på Nyhetsmorgon, men på tv:n var det Pokemon? Kollade tv guiden och den klockan stod på 07:20...

Har nog en sådan där mordern telefon som fixar sommartiden själv, så med min lilla inställning hade jag flyttat fram klockan två timmar!

Nu är klockan tillbaka flyttad en timme och min värld är i balans med övriga världen. Lite tidigt, men vi säger Go morgon!!



//Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: mammaTEA

Funderade igår om jag skulle ställa om telefonen eller inte...

2012-03-25 @ 14:04:19
URL: http://mammatea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0