Tisdag 120320

Är trött och skulle väl egentligen gått och lagt mig för längesedan...
Jag ska bara först!


Vincent har en Onepice ifrån HM, en randig jättefin. När vi var på Torp här om dagen kollade jag ifall den fanns i större storlek, det gjorde den inte. Gick in på hemsidan nu och skulle se ifall den gick att beställa, det gjorde den inte...
Jag ville ju ha en likadan i storlek 86!!!


Förutom Onepice insidenten har det varit en bra dag idag! Jag och Vincent har varit hemma hos Sandra och Linus större delen utav dagen. Fikat, gungat, jagat katter och bara varit. I morgon hoppas jag på lite mindre blåst och lite mer sol!!


// Änglaflikkan

Kommentarer
Postat av: mammaTea

Randigt är så fint!

2012-03-21 @ 06:12:16
URL: http://mammatea.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0